İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Sunday, November 4, 2007

Siyah-Beyaz isyan


Beşiktaş'ta kaybedilen Fenerbahçe derbisi sonrasında sesler yükseldi.
4.11.2007

Beşiktaş’ta kaybedilen Fenerbahçe derbisi sonrasında sesler yükseldi. Menacer Sinan Engin, “Kaybedilen puanlar 10’a yaklaştı” derken, derbide tek golü kaydeden Bobo ilginç bir ifade kullandı: Brezilya Ligi’nde oynadım, Hollanda’daki 20 Yaş Altı Turnuvası’nda görev yaptım. Her hafta Avrupa Ligleri’ni, ülkemde oynanan futbol maçlarını takip ediyorum. Hiç bu kadar kötü hakem kararını bir arada görmedim. Üzgünüm. Yavaş yavaş her kararın bize karşı verildiğini düşünüyorum. Lig uzun bir maraton. İleride bu kayıpları gidereceğimize inanıyorum.”

Labels: , , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker