İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Monday, November 5, 2007

Hasan Şaş bana küfür etti

Ergün,Hasan bana küfür etti,hakem duydu ama birşey demedi.
13 yıl Galatasaray’a hizmet veren ve bu sene Gaziantepspor formasını giyen tecrübeli oyuncu, "Hasan Şaş, hakemin yanında bana küfür ediyorsa ve hakem buna bir şey demiyorsa benim söyleyecek bir şeyim yok" dedi.

UEFA Kupası’nı kaldırdı, Galatasaray’ın başarılarına imza attı. Sezon başında sarı kırmızılı kulüple anlaşamadı Gaziantepspor’a gitti Ergün Penbe. Onun için çok önemliydi dünkü karşılaşma. Maç öncesi, "Çok heyecanlıyım. Benim için zor olacak" derken karşılaşma sonrası yıllardır beraber oynadığı eski takım arkadaşı Hasan Şaş’ın kendisine küfür ettiğini açıklaması şok etkisi yaptı.

Ergün, şunları söyledi: "Herkes bugün (dün) izledi, ben de maçtan önce söylemiştim maçtan puan alacağımızı. Galatasaray’ı böyle yakalamışken, 3 puan alabileceğimiz bir maçı kazanmalıydık, maalesef berabere bitti. Hakem maçın genelinde iyiydi ancak biz 1-0 öne geçince tüm kararlarını Galatasaray lehine vermeye başladı. Hasan Şaş, hakemin yanında bana küfür ediyorsa ve hakem buna bir şey demiyorsa benim söyleyecek bir şeyim yok. Hasan Şaş, yıllarca top oynadığı arkadaşına hakemin yanında küfür etti. Hakem de Hasan’a cesaret edip kart gösteremedi."

Gaziantepspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, hakem Yunus Yıldırım’ı yönetimi ve kararları nedeniyle eleştirdi. Bakkal şöyle dedi: "Çok iyi oynadık. Pozisyon vermedik. Ama bir takım bu kadar geriye gömdürülmez. Takımım ileri gidemedi. Her çıkışımız faul, nasıl atağa çıkacağız. Oyuna göre mi maç yönetilecek, maça göre mi? Seyretmedim, ama yediğimiz golün ofsayt olduğu söyleniyor. Çocuklarımızın emekleri gidiyor. Maç 1-1 olunca, faul olmayan bize çalınıyor. 1-1 berabere kaldık kimse sevinmiyor. Takıma göre değil, oyuna göre maç yönetilmeli. 2 puanım gitti benim. Renk, şehir ayrımı yapılmadan mücadelenin hakkı verilsin. Hakkımı almak istiyorum."

Labels: ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker