İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Monday, November 5, 2007

Bobo'nun hareketi fauldü


Olay hakem İsmet Arzuman'dan Beşiktaş'ın 'istifa et' çağrısına yanıt

Turkcell Süper Lig'de Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında yapılan derbi maçı yöneten hakem İsmet Arzuman, maçtaki eleştirilen kararlarıyla ilgili açıklamalar yaptı.

Yayıncı kuruluş Lig TV'deki programa canlı yayında telefonla bağlanan İsmet Arzuman, Beşiktaş'ın, golle sonuçlanan son dakikadaki atağında, pozisyonun öncesinde Fenerbahçeli futbolcuya faul yapıldığı, golü geçersiz kabul ederek verdiği faul kararının doğru olduğunu savundu.

Topa yükselen bir oyuncuyu rakibin el ve koluyla bozmasının bir faul olduğunu anlatan Arzuman, ''Beşiktaşlı oyuncu zamanlama hatası yaptığı için kendisine avantaj sağlamak için elini kullanıyor. Doğru kararı vermişim. Herhalde seyirci gürültüsünden yan hakemim duymadı. Yardımcıyı bırakın faul yapılan oyuncu bile kalkıp koştu. En az 7-8 kez düdük çaldım. Ben faulü hemen veriyorum. Gol olduktan sonra da golü iptal ettim'' diye konuştu.


''DÜDÜĞÜMÜN DUYULMAMASI KARİYERİME YAKIŞMADI''

Son dakika içindeki pozisyonda çaldığı düdüğün sesinin duyulmamasının kariyerine hiç yakışmadığını ifade eden Arzuman, ''Son pozisyonda düdüğümün sesinin duyulmaması benim kariyerimde bir hakeme yakışmadı. Orada çok sert çaldığıma inanıyorum ama duyulmadı. Benim düzeltmem gereken bir eksiklik olabilir. Ama buralara getirecek, infial yaratacak birşey göremiyorum. Maçtan sonra Beşiktaş yöneticileri Kenan ve Ertunç bey çok fevri geldiler. Ama odamda konuştuktan sonra 'hocam siz de haklısınız' dediler. Bu derbiyi kötü yönettiğime inanmıyorum. Keşke böyle sıkıntı yaratır bir havaya gelmeseydi'' dedi.


DEIVID'IN SERDAR'A YAPTIĞI HAREKET

Fenerbahçeli futbolcu Deivid'in bir sarı kartı bulunurken, Beşiktaşlı oyuncu Serdar'a yaptığı hareketi, televizyon da görüldüğü gibi saha içinde net göremediğini kaydeden Arzuman, ''Ayağı havaya kalkmadan yerdeki ayağa müdahale var. Bu açıdan (televizyondan) bakınca sarı kart vermem gerektiğini düşünüyorum. Ama kamera önden ben yandan bakıyorum. Burada Deivid'in bir
sarı kartı olduğunu hiç düşünmedim. Zaten öyle olsa ben aynaya bakamam, çocuklarımın yüzüne bakamam'' diye konuştu.

Aynı biçimde bir sarı kartı bulunduğu sırada Fenerbahçeli futbolcu Semih'in Ali Tandoğan'a yaptığı faulle ilgili olarak da Arzuman, ''Bu pozisyonu kardeşim ile eşim söyledi. Ben maçtan sonra hiç hatırlamadım. Bu çekmeyi hiç görmedim.
Görseydim bile; Ali Tandoğan taç çizgisinden dışarı çıkıyor. Her çekmede sarı kart göstermem. Bu görüntüye göre de sarı kart göstermem'' dedi.

Arzuman, Fenerbahçeli futbolcu Lugano'nun gözlük işaretini de görmediğini bildirdi.


-''HAKEMLİĞİ BIRAKACAK BİRŞEY GÖRMEDİM''-


Hakemliğin son yaşının 45 olduğunu belirterek, kendisinin 44 yaşında olduğunu hatırlatan Arzuman, 1 sezon daha hakemlik yapabileceğini ifade ederek, ''Ben bu müsabakada hakemliği bırakacak birşey görmedim. Süper Lig'de 129 maç yönettim, bu maçta da infial yaratacak bir şey görmedim'' diye konuştu.

Beşiktaş Kulübü Başkanı'nın, hakemliği bırakmasını istediği açıklamaları hatırlatılan Arzuman, ''Böyle bir kararla hakemliği bırakmayı geçmemiz lazım. Bırakmayı gerektirecek birşey yok. Türk futbolu kurtulacaksa tamam. Bizimle ilgili güven sorunu neden var, herşeyimiz açık, neden buralara getiriliyor, bilen varsa neden bildiğini söylemiyor. Ben 20 yıl askerlik yaptım. Mal varlığımız ortada. Annem, babam ve ailemin neyi varsa ortada. Kim ne biliyorsa söylesin, nerelere gidiyoruz?'' dedi.

Tartışmaların bu boyutlara taşınmasının nedenini art niyetli insanların nemalanmasından kaynaklandığını düşündüğünü ifade eden Arzuman, ''Hiç haketmediğim halde, (Ersun Yanal'ın yanında yazlığı var) dediler. Bunu 1-2 futbolcu çıkardı. Benim etrafımda hep futbolcu, teknik adamlar var. Benim hiç yazlığım yok. Kim ne biliyorsa söylesin diyoruz. Allah'a şükür kimse çıkmıyor'' diye konuştu.

Türkiye'de hiçbir hakemin, hakemliği gönlünce jübile yaparak bırakmadığını kaydeden Arzuman, ''Hakemlerimizi çok parçalıyoruz. Derbi maçı kötü yönettiğime inanmıyorum. Keşke sıkıntı yaratan havaya gelmeseydi. Keşke kimse üzülmeden bu karşılaşmadan çıksaydık.Federasyon başkanı ve MHK başkanına da teşekkürler, bu fırsatı bana tanıdıkları için'' dedi.

A.A

Labels: ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker