İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Thursday, November 1, 2007

ibb burs sonuçları

İstanbul Büyükşehir Belediyesi bu yılın burs müracaat sonuçlarını açıkladı. Geçen yıl 40 bin öğrenciye burs veren belediye, bu yıl sayıyı artırarak 50 bin öğrenciye burs vereceğini açıklamıştı. Burs almaya hak kazanan öğrencilerin Kasım’a kadar belirtilen yerlerden gerekli evrakları teslim etmesi gerekiyor.

SONUÇLARI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından 2007-2008 eğitim ve öğretim yılında verilecek eğitim yardımlarının sonuçları açıklandı. Belediye’nin www.ibb.gov.tr adlı internet sitesinde kimlerin burs almaya hak kazandığı ve hangi evrakları getirmeleri gerektiği açıklandı. Burs almaya hak kazanan öğrencilerin istenen evrakları en geç 7 Kasım’a kadar Saraçhane, Taksim ve Kadıköy’den teslim edebilecekler.

Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı'na bağlı Sosyal Hizmetler Müdürlüğünce, 2007-2008 eğitim ve öğretim yılında verilecek eğitim yardımları müracaatlarının, 20 Eylül’de başlamıştı. lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri, özel üniversitelerde ÖSYM tarafından yüzde 100 burslu yerleştirilen öğrenciler ile öğrenim giderlerinin tamamı üniversite tarafından karşılanan ve başka bir yardım almayan öğrenciler burs için müracaatta bulundu. Geçtiğimiz yıl 40 bin öğrenciye eğitim yardımında bulunan İstanbul Büyükşehir Belediyesi bu yıl sayıyı artırarak 50 bin öğrenciye burs veriyor. Eğitim yardımı almaya hak kazanan öğrenciler 7 ay boyunca burslarını alabilecek. 2007-2008 yılı eğitim yardımlarının belediyeye maliyeti ise 36 milyon 680 bin YTL.

Burs almaya hak kazanan öğrencilerin alacağı aylık burs miktarı ise şöyle;

Önlisans ve Lisans öğrencisi: 100 YTL

Yüksek Lisans Öğrencisi:150 YTL

Doktora öğrencisi: 250 YTL

Labels: , , , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker