İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Wednesday, November 21, 2007

Del Bosque vazgeçti!

Beşiktaş'ın eski teknik direktörü, siyah beyazlı takımın ceza almaması için FIFA'ya başvurdu.

21.11.2007 12:27

Beşiktaş’ın eski teknik direktörü, siyah beyazlı takımın ceza almaması için FIFA’ya başvurdu ve Demirören’e mesaj yolladı: “Avukata, faizlere ve cezaya ödenecek para, normal alacağımın üstüne çıktı. Davayı aramızda halledelim.”

Beşiktaş ile Vicente del Bosque arasında yılan hikayesine dönen davanın çözümü konusunda somut adım İspanyol çalıştırıcıdan geldi.


Davanın seyri hakkında bilgi veren Bosque, “Bu hafta içerisinde Beşiktaş’ın eline bir yazı geçecek. Artık bir toplantı olmayacak. FIFA’nın yazısını bekliyoruz. Kulüp yönetimi, bu işi zamana yaymak istiyor. Ancak ben bunu hayretle karşılıyorum. Çünkü Beşiktaş’ın avukatlara ve cezalara ödeyeceği para, bana ödeyeceğinin üzerine çıktı” diye konuştu.

Bundan büyük üzüntü duyduğunu da belirten İspanyol çalıştırıcı, “Ben Beşiktaş için çalıştım. Kulübün yıpranmasını isteyen bir kişi değilim. Zaten olayın bu kadar uzayacağını da tahmin etmiyordum. Ne kulüple, ne de Başkan Yıldırım Demirören ile bir sorunum var. Bu para kulübün kasasından çıkacak. Bu nedenle avukatları bir kenara bırakıp, Demirören ile yüz yüze bu işi halledelim” dedi.

PORTO MAÇINI İZLEYECEK
Başkan Demirören’in, bu işi kişisel prestij meselesine dönüştürmemesini isteyen Bosque, gelecek hafta Portekiz’de olacağını belirterek, “Beşiktaş’ın Porto maçını da izlemeyi düşünüyorum. Gerekirse, Yıldırım Demirören ile orada da görüşebilirim” ifadesini kullandı.

BEŞİKTAŞ İÇİN FERDİ ÇALIŞMAYA HAZIRIM
Bosque, Beşiktaş’ı ne kadar düşündüğünü ise şu ifadelerle ortaya koydu:
“Kulübün parası bloke edilmiş durumda. Paranın alınması konusunda zaten sorun yok. Ancak ortada bir disiplin davası var. Avukatlarıma talimat verdim ve Beşiktaş’a sportif (puan silme, transfer yasağı ve küme düşürme gibi) ceza verilmemesi için FIFA’ya başvurmalarını sağladım. Şunu herkes bilsin ki, İspanya’da Beşiktaş’ın bir ferdi gibi çalışmaya hazırım. Dış transferlerde de isterlerse yardımcı olabilirim.”

Milliyet

Labels: ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker