İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Wednesday, January 2, 2008

Kabul, Carlos benden iyi

Beşiktaş'ın kaptanı İbrahim Üzülmez'den yeni yılın ilk itirafı!

02.01.2008 19:44

Beşiktaş kaptanı İbrahim Üzülmez, Fenerbahçeli Roberto Carlos ile kendisini kıyasladı ve "Kabul, Carlos benden iyi" dedi.Carlos'u örnek aldığını da ifade eden Üzülmez, ancak Brezilyalı futbolcunun ilk yarı performansını yetersiz bulduğunu sözlerine ekledi.

Turkcell Süper Lig'in ilk yarısında çok eleştirilen Beşiktaş kaptanı İbrahim Üzülmez, konuştu.

Soruları yanıtlayan Beşiktaş kaptanı İbrahim Üzülmez, Roberto Carlos'un kendisinden daha iyi bir oyuncu olduğunu kabul ettiğini ancak Brezilyalı yıldızın ligin ilk yarısındaki performansını düşük bulduğunu söyledi.

Örnek aldığı futbolcuların başında Roberto Carlos'un geldiğini ifade eden İbrahim Üzülmez, "Roberto Carlos çok başarılı bulduğum bir isim. Her ne kadar Roberto Carlos'tan iyi olduğumu yazsalar çizseler de, öyle birşey yok. Benim ağzımdan böyle birşey çıkmadı" dedi.

Roberto Carlos'un çok büyük bir futbolcu olduğunu vurgulayan İbrahim Üzülmez, "Benden iyi futbolcu olduğunu kabul etmek gerek. Ancak bizim ülkemizde bir takım şeyler sizin ağzınızdan çıkmadığı halde yazılıyor. Ama lige baktığımız zaman, ben Roberto Carlos'tan daha iyi performans beklerdim" diye konuştu.

Siyah-beyazlı takımın ilk yarı performansını da değerlendiren tecrübeli futbolcu, "Başarılı bir ilk yarı geçirdiğimizi düşünüyorum. Hedeflerimizden biri de Şampiyonlar Ligi'nde gruplara kalmaktı. Bunu da başardık. Grupta 6 puan aldık. Bu 6 puan da azımsanacak bir puan değil. Grubumuzda çok iyi takımlar vardı. Lige baktığımızda ise şuan 3 puanlık bir fark var. Dolayısıyla Beşiktaş'ın ilk yarıda kötü bir performans ortaya koyduğunu düşünmüyorum" dedi.

Şampiyonlar Ligi'nde İstanbul'da Porto ile yaptıkları maçta siyah-beyazlı taraftarlarla arasında geçen gerginliğe de değinen İbrahim Üzülmez, "Porto maçında 80. dakikaya 0-0'lık skorla girmiştik. Gol atma şansımız da vardı. Son 10 dakika takımı ıslıklamanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Üstümde bunun da verdiği bir moral bozukluğu vardı. Aslında ben taraftar çağırdığında takımı tribünlere götürdüm. İnsanlar, takımı tribünlere götürmediğimi söylese de, ben arkadaşlarımı tribünlere götürdüm. Ama tribünden tepki gelince, takımın daha fazla yıpranmaması için soyunma odasına gidebileceğimizi söyledim. Ama insanlar bunu yanlış değerlendirdi. Beşiktaş takımını, Beşiktaş taraftarına götürmeyecek kadar aptal bir oyuncu değilim. Beşiktaş takımında bana şans verildiği sürece elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Gerçek Beşiktaş taraftarının da beni fazlasıyla sevdiğini düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Tecrübeli futbolcu, teknik direktör Ertuğul Sağlam için de, "Hocamız genç. Disiplin olarak gerçekten takdir ettiğim hocalardan biri. Sadece Beşiktaş camiasının değil, tüm spor camiasının Ertuğrul Sağlam'a destek olması gerekiyor" dedi.

NTV

Labels: , , , , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker