İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Friday, October 26, 2007

Apple'da 'Kaplan'dan sonra 'Leopar'


Amerikalı bilgisayar şirketi Apple, Mac OS işletim sisteminin yeni versiyonu "Leopard"ı, 6 aylık gecikmeyle bugün piyasaya çıkardı.

AA-Mac OS X'in önceki versiyonu "Tiger"ı (Kaplan) 2,5 yıl önce piyasaya çıkaran Apple'ın en büyük rakibi Microsoft da Vista işletim sistemini ocak ayında kullanıma sunmuştu.
"Leopard"ın, bir belgenin art arda kaydedilmesi sırasında değişik versiyonlarını otomatik olarak kaydetme olanağı sağlayan "Time Machine" gibi 300 yeni fonksiyonu bulunduğunu belirten Apple, yeni işletim sisteminin ayrıca dosyaları görselleştirmek veya sınıflandırmak için yeni arayüzler (Quicklook), ayrılan bölümlerde ikonları daha iyi yerleştirmek için (Spaces), video ile sohbet olanağı sağlayan (iChat) veya seçilen internet sayfalarının pratik bir biçimde güncellenmesine olanak sağlayan yeni özelliklere sahip olduğunu açıkladı.
"Leopard" işletim sistemi ayrıca daha etkin bir "aile kontrol" sistemi veya bilgisayarın katı diskinde arama, elektronik posta yazılımının kullanımında yeni imkanlar ve Safari internet tarayıcısı gibi yeni özellikler sunuyor.
Yeni işletim sistemiyle Vista kadar yenilikçi olmayı çok arzu etmeyen Apple, "Leopard" ile halen yüzde 90'ı Microsoft ve işletim sistemi Windows'a ait bulunan pazarda biraz olsun pay kazanmayı umuyor.
Yeni Mac bilgisayarlarında bulunacak işletim sistemi "Leopar" diğer kullanıcılar tarafından 129 avroya satın alınabilecek.

Labels: , , , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker