İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Wednesday, December 26, 2007

Sabri: 'Hırsımın kurbanıyım'

Galatasaraylı futbolcu Sabri Sarıoğlu, futbolcular olarak kimi zaman saha içinde ister istemez sinirlerine hakim olamadıklarını dile getirerek, 'Bazen bu hırsımın kurbanı oluyorum' dedi.
26.12.2007


Taraftara mesaj
Galatasaray Kulübü’nün internet sitesinde yer alan röportajında Sabri, 10 yaşından beri Galatasaray camiasının içinde olduğunu vurgulayarak "Olumsuz tezahürat duymak beni her zaman üzer. Galatasaray taraftarları, benim çocukluğumdan beri futbolcusuna sahip çıkar. Bir tepki geldiğinde mutlaka moral olarak bir çöküntü yaşıyoruz. Bizim de hatalarımız oluyor elbette, taraftarımızın bizi her zaman bağrına basmasını istiyoruz sadece" dedi.

'Oyundan alınmak üzücü'
Sabri, Gençlerbirliği OFTAŞ Spor karşılaşmasının kazanmaları gereken bir maç olduğunu dile getirerek, "Oyundan çıkarken reaksiyonumu başka yönlere çekmeye çalışan art niyetli insanlar var. Ben oyundan çıkarken maç 0-0 devam ediyordu ve bir Galatasaraylı futbolcu olarak bu skordan dolayı mutlu olamam. Her futbolcu oyundan çıkarken üzülür. Ben hem istediğim futbolu sahaya yansıtamadığımdan dolayı hem de o andaki skorun verdiği üzüntüden dolayı gerildim" diye konuştu.

Labels:

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker