İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Friday, October 26, 2007

can ablam

Güzel yüzünde sönmeyen güneş
Gülen gözlerinde çoban yıldızı var
Yılların yorgunluğu çökse de bedenine
Var mıdır sana çocuklarından başka yar?
İntikamını alırcasına tükettiği takvimlerden
Silmiş atmışsın matemini hayırsız
Kim vurdu ya gitmesin sakın yüreğin
Pamuklara sarsam seni ablam uçsuz bucaksız
Bilirim içinde ne fırtınalar kopuyor
Belli etmezsin belki canın çok yanıyor
Ben ablasız büyüdüm inanmalısın bana
Senden başka yok şefkatin kalbimi ısıtıyor
İki yavruya sahip mucize bir anasın
Liderden öte sen benim ablamsın
Kıskanıyorum elimde değil yapamıyorum
Hep dua ederim bir bana abla olasın
Umudunu yitirmeden savaş kaderinle
Sen savaş ki ayakta durayım desteğinle
Sil geçmişindeki çirkin kara sayfaları
Bir gün gülecektir asık yüzlü kaderinde
Sen ablam değil canımın yongasısın
Herkese yardım elini uzatan peri masalısın
Memnuniyetsizliğimi hoş gör tek eksiğim bu
Sen ablam değil benim can ablamsın…

Labels: , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker