İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Thursday, October 25, 2007

Baltalı Hafize ABD'de kahraman oldu


Bir dükkanda kasiyerlik yapan Hafize Şahin, silahlı soyguncuya baltayla karşılık verince soyguncu kaçacak delik aradı.

VATAN-Brookhaven’da aile dükkanında çalışan Hafize Şahin, akşam saat 08:00 civarında soygun girişimine uğradı. 30 yaşlarında maskeli ve silahlı bir hırsız dükkana girerek Hafize’den kasadaki paraları vermesini istedi. Hafize ise kasayı açmaya çalışır gibi yaparak tezgahın altındaki baltayı çıkarttı ve hırsıza karşılık verdi. Neye uğradığını şaşıran hırsız önce baltadan korunmak için geri çekildi ve tekrar silahını doğrulttu. Ancak korkusuz Hafize’nin ısrarlı savunmasından baş edemeyeceğini anlayınca dükkanı terk ederek kayıplara karıştı. Olay anı saniye saniye güvenlik kameralarından görüntülendi. Amerikan medyasının manşetlerine çıkan olayda “45 kiloluk zayıf ama korkusuz Hafize’yi silahlı soyguncu delirtti, bir metre baltayla silahlı soyguncuyu kapı dışarı attı” yorumlarına yer verdi. Olay anını anlatan 27 yaşındaki Hafize Şahin şöyle konuştu: “Çok korkmuştum. Her yerim titriyordu. Benden hemen kasadaki paraların hepsini vermemi istiyordu. İlk defa soygun girişimi ile karşı karşıyaydım. Önce anahtarı bulamadım. Anahtarı ararken silahın gerçek olmadığını düşündüm. Ve kendime, ’Bu adama kasadaki paraları vermeyeceğim’dedim. Dükkanın içinde kimse yoktu. Tezgahın yanındaki baltayı elime aldım ve ona vurmaya çalıştım. Bana nişan aldı ama ateş etmedi. Baltayı sallarken bir yandan da bağırdım çağırdım ve sonunda dükkandan çıkarak kaçtı. Amacım da zaten onu kaçırtmaktı.”

Labels:

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker