İZLE VIDEO İZLEE KLIP İZLEEE DIZI İZLESENE FILM

izle,video izle,vidio izle,vidyo izle,vido izle,vidivodo,tv izle,+18 izle,dizi izle,bedava video izle,bedava,ıhlamurlar altında,sıla,doktorlar,kara duvak,binbirgece,acemicadı,selena,kader,yersiz yurtsuz,yalancı yarim,hatırla sevgili,beleş izle,free video,müzik video,futbol izle, dini video izle



Thursday, October 18, 2007

29 Ekim Cumhuriyet bayramı namazı !


29 Ekim Cumhuriyet bayramı namazı !

Yıllar önce Cumhuriyet Haber yapmıştı.

“Bu yılda Kurban Bayramı Hac mevsimine denk geldi” diye

Bu ondan da vahim. Fıkra gibi ama gerçek.

Olay gurbetçilerimizin yoğun olduğu bir ülkede yaşanıyor.

Yeni Türk büyükelçisi atanınca, gurbetçileri temsilen bir grup ‘hayırlı olsun’ ziyaretine gidiyor.

Görüşmede gurbetçilerimiz, büyükelçilerin bayram günlerinde bile bir kere olsun aralarına katılmadığından yakınıyorlar. Bunun üzerine büyükelçi, ‘Tamam” diyor.

“Söz ben geleceğim’

Bir süre geçiyor. Bir sabah erken saatlerde cami dernek binasının önünde siyah bir Mercedes duruyor. Hemen koşuyorlar.

Gelen büyükelçi.

“Hoş geldiniz efendim” diyorlar. Biraz şaşkın biraz meraklı “hayırdır inşallah” diyerek sormadan edemiyorlar.

Büyükelçi diyor ki, “Söz verdim ya size, bayram namazını sizinle birlikte kılmaya geldim”

Şaşkınlık artıyor ve birisi “Ne bayramı efendim’ diye soruyor?
Büyükelçinin cevabı tarihe geçiyor: “Bugün 29 Ekim Cumhuriyet bayramı değil mi? Bayram Namazını birlikte kılarız diye düşünmüştüm.”

Labels: , , , , , , ,

AddThis Feed Button

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



eXTReMe Tracker